PodPad
Reboot Hungary - 85.  A marketing a vállalati önismeret - beszélgetés Metykó Tiborral

Reboot Hungary

Reboot Hungary - 85. A marketing a vállalati önismeret - beszélgetés Metykó Tiborral

Csermely Ákos

38:18

2024. 11. 27.

Kategóriák

Leírás

Metykó Tibort köszöntöm, aki az Euronics chief customer officere. Tibor az eddigi marketingkommunikációs, trade marketing, kampánymenedzsment, PR és CRM területek mellett nyár óta az e-commerce, a customer experience és a B2B területekért is felel. Karrierje során több multinacionális és magyar nagyvállalatnál töltött be szakértői és vezetői pozíciót a marketing szinte minden szakterületén, mint például az E.ON, a Vodafone, a UPC, vagy a Nokia. Volt alkalma régiós és globális marketing stratégiáért is felelni. Black Friday, Cyber Week, olcsó ár, olcsóbb ár, vásárolj(.), vá-sá-rolj(!), „EZT VEDD MEG!” miközben készíts a gyerekkel mézeskalácsot, pucolj ablakot, és amúgy meg csendesedj el, relaxálj. Ebben a kettős időszakban kérdeztem Tibort arról, hogy: - Habár a tavaly december volt a cég 35 éves fennállásának a legnagyobb árbevételű hónapja. A marketing, mint a fogyasztói társadalom egyik csúcsra járatója, hogyan képviselheti egyúttal a fenntarthatóságot? - Mennyire tervez szcenáriókat krízis helyzetekre? - Melyik a kedvenc saját kampánya? - Gyorsulás van. Mennyire követhető ez a marketingben? - A retail média mikor töri át a gátat hazánkban? - A márka értéke mit ér az online kereskedelemben? - Hogyan áll a konkurenciával vívott harcban? – Kérdeztem ezt annak ellenére, hogy kimagasló üzleti eredményeket hoztak az évben a márkamutatók szintjén és kereskedelemben is. De a konkurencia sem alszik. - Munkájában eljut-e a flow-ig? Felesége, Zsófi is szakmabeli, akinek a marketingre vonatkozó, frappáns meghatározását Tibor a beszélgetésben is felemlítette. Tette ezt nem csak azért, mert az interjút indító kérésemre - amely szerint jellemezze magát őt szóval - az első két kifejezés a családapa és a férj voltak, hanem, mert nagyon is találónak tartja. Úgyhogy legyen ez a beszélgetésünk címe. Jó hallgatódzást kívánok tehát „A marketing a vállalati önismeret” című beszélgetésünkhöz.

További epizódok

00:00

00:00