Reboot Hungary
Reboot Hungary - 84. “Connected tévé! Minidg mondtam, hogy ez remek ötlet!" beszélgetés Erdélyi Eszterrel
Csermely Ákos
20:00
2024. 11. 22.
Kategóriák
Leírás
Mostani vendégem Erdélyi Eszter, az Atmedia digitális vezetőjével Eszter a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán diplomázott marketing szakirányon. E mellett a Haageni Egyetem hallgatója is volt. Karrierjét 2003-ban, a Boomerang Mediánál kezdte, majd a Danubius Sales House-nál folytatta. Ott szerzett rádiós piaci tapasztalatot a Danubius és a Roxy Rádió reklámértékesítésével. Online hirdetésértékesítéssel először az Index.hu Zrt-nél foglalkozott kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként. 2018. májusban érkezett az Atmediához, ahol a feltörekvő, új hirdetési területekkel foglalkozik. A digitális marketing rohamosan fejlődő terepén a Connected TV egyre fontosabb szereplővé válik. Átalakítja a televíziózásról alkotott gondolkodásunkat és a közönség tartalommal való kapcsolatát. Ez a technológia lehetővé teszi a nézők számára a tartalom széles skálájának elérését a hagyományos csatornákon túl. Beleértve a streaming szolgáltatásokat, az igény szerinti videókat és az internetes alkalmazásokat. A továbbfejlesztett célzási, mérési és hirdetésmegjelenítési technológiák hozzájárulnak a CTV vonzerejének növekedéséhez. Ez a feltörekvő platform a fő témája mai beszélgetésünknek, amelyben egészen az alapoktól kezdve szó lesz arról, hogy: - Mit jelent a connected TV? - Kóstolgatja-e már a szakma ezt az új hirdetési platformot és miért? - Kinek ajánlható a CTV? - Hány néző érhető el általa jelenleg? - Hogyan lehet mérni? - Milyen alapú elszámolásban van a CTV? - Lehet-e targetálni a nézőket? - Milyen növekedési potenciál látható már most és 2025-re mit lehet előre jelezni ezen a területen? A Connected tévézés térnyerése a televíziózás természetes fejlődését jelzi, és a hirdetők egyre inkább felismerik ennek értékét a nagyvilágban és hazánkban is. Eszter elmondása szerint az új, és újabb dolgok megismerése, meghonosítása adja munkájának az igazi élvezeti értékét, ami a beszélgetésen is átjön. A CTV esetében is érvényes lesz rövidesen az a mondás, amely szerint minden forradalmi ötlet a reakció három fázisát váltja ki: 1.Teljesen lehetetlen. 2. Lehetséges, de nem éri meg. 3. Mindig mondtam, hogy ez remek ötlet. Eszter az interjúban meggyőz minket a harmadik állítás igazáról. Jó hallgatózást kívánok a „Connected TV – Mindig mondtam, hogy ez remek ötlet” című beszélgetésünkhöz.