Reboot Hungary
Reboot Hungary - 73. Lehet e a reklám kulturális termék?
Csermely Ákos
38:59
2024. 06. 24.
Kategóriák
Leírás
Mai adásunkban Szabó Bélával, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatójával szakmázunk Ez most nem egy könnyed csevej lesz, úgyhogy kérem szépen a hallgatóinkat, hogy szánjanak időt a meghallgatásra, esetenként a visszahallgatásra és értelmezésre. Utóhatása, ahogy nálam is, akár napok múltával is jelentkezhet azáltal, hogy az interjúból visszakúsznak gondolatok az agyunkba újbóli morfondírozásra. Carlos Ruiz Zafon spanyol író mondta, hogy „egy történetnek nincs eleje vagy vége, csakis bejáratai”. Így jártunk mi is mai témánkkal, aminek címe: Lehet-e a reklám kulturális termék? Íme csupán néhány bejárata a témánknak, kérdések, amiket feltettem Béla barátomnak: - Alakíthatja-e a marketing, vagyis a marketingesek az általános kultúrát? - Meddig OKé az ESG? - Miért fontos feladata a marketingesnek, hogy a dolgozókkal beszélgessen? - No itt is egy bátor állítás, vagyis kérdés: Miben lehet okosabb, erősebb, innovatívabb a politikai stratégia a kereskedelmi stratégiánál? - Mi a dolga a márkának a kultúrával, hogy azt a saját hasznára fordítsa, hiszen pénzből él a kapitalista vállalat. - Mi az öt kérdés szabálya? Bélával nem újkeletű a felismerésünk, hogy ha belekezdünk egy szakmánkat érintő elmélkedésbe, annak se vége se hossza, de rengeteget tanulunk belőle, így ennek az adásnak és a megkezdett témának is ígérem lesz folytatása. Jó hallgatódzást kívánok a Lehet-e a reklám kulturális termék? című beszélgetésünkhöz!