Kategóriák
Leírás
Mai adásunkban Éless Dénessel, a Szerencsjáték Zrt. Sportmarketing osztályvezetőjével beszélgetek. Dénes olyan márkáknak dolgozott korábban, mint a Vespa, a Red Bull, az Invitel vagy a Budapest Honvéd FC. Hobbija a videós sportújságírás, és a sportmarketing. Szenvedélyes kosárlabda és futball rajongó, de, hogy a szakmánál maradjunk hasonlóan lelkesedik a mérhetőségért. az adatvezérelt dolgokért. Jelmondata is ez: „Egy mérés nem mérés.” Ismeri a hagyományos marketinget, de rendkívül jártas az új marketingben is, ami ritka kincs a szakmában. Éppen ezért jól tudott a mai kor szerint értelmezni, illetve újra értelmezni - a beszélgetésünk során - néhány alapfogalmat. Majd persze jót szakmáztunk a fogalmak mögött rejlő olyan buktatókról, kérdésekről, gondolatokról mint például: Mi a marketing zsákutcája? Hogyan lehet a sportmarketinggel úgy élni, hogy ne csak egy logo-t biggyesszenek a mellkasukra a bajnokok? A kis- és a nagy cégek éljenek-e és miként az új marketing csatornák adta lehetőségekkel. Milyen tudással kell rendelkeznie, és milyennel már nem, az új marketinggel foglalkozó szakembereknek? Miért igényel komoly és folyton megújuló ismereteket az új média használata. Mi se adjuk fel, mondván, hogy ez már nem mi pályánk. Muhammad Ali is azt mondta: ”Nincs olyan, hogy lehetetlen, a szóban benne van, hogy ’lehet’.” - Ez egyben a mai beszélgetésünk címe is. Jó hallgatózást kívánok!