Reboot Hungary
Reboot Hungary- 58. Marketing 2024. Egyensúly a félelem és a bevállalás között
Csermely Ákos
31:53
2024. 02. 07.
Kategóriák
Leírás
Vendégem ezúttal Gesztesi Gábor, aki 25 éve a sales- és a marketingkommunikáció területén dolgozik. Közgazdász végzettsége mellett, a Budapesti Metroplitan Egyetem kereskedelmi és marketing szakterületén szerzett diplomát, és mivel hisz a holtig tartó tanulásban, most végzi a mesterkurzusát is, szintén a METUN. Jelenleg a három országban, összesen 150 áruházzal rendelkező Diegó lakberendezési áruház regionális marketing igazgatója. Izgalmas beszélgetésnek nézünk elébe. Igyekeztem a marketing szakma és a marketingpiac 2024-es legaktuálisabb kérdéseit feltenni, mint például: • Mi tart a hazai marketing legnagyobb problémájának, és mi lehet a 2024-es esztendő a legnagyobb kihívása? • Miként figyelik a versenytársakat? • Miként változik a marketing büdzséjük, és mennyire kezelik évközben rugalmasan? • Mennyire lehet bevállalós a marketing, hogy ne csak zajt generáljon, de ki is tűnjön a sok reklám közül. Izgalmas őszinte beszélgetés kerekedett belőle éppen ezért ezt a címet is adtam neki: Egyensúly a félelem és a bevállalás között. Jó hallgatódzást kívánok!