Reboot Hungary
Reboot Hungary - 56. “A marketinges nem kockázik!” Beszélgetés Juhász Péter Tiborral a Vodafone és a DIGI márkaigazgatójával.
Csermely Ákos
36:22
2024. 01. 31.
Kategóriák
Leírás
Kinek áll érdekben - úgy hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Milyen áron lehetne elérni? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba? Milyen elvárásaink lehetnek a kreativitással szemben? Mennyire lehet bevállalós a márka, hogy valóban kitűnjön a reklámzajból? A globális szereplők terjeszkedése mennyire jelent veszélyt a jelentős hazai hirdetőkre? Erről és még nagyon sok minden másról beszélgetünk mai adásunkban a Juhász Péter Tiborral a Vodafone és a Digi márkaigazgatójával, akivel felvétel után, természetesen tovább beszélgettünk, vissza-visszautalgattunk az interjúban elhangzottakra, szót ejtettünk például a kreativitásról, az újítások megjelenésének esélyéről versenypiaci körülmények közötti, amikor is Péter egy Einsteini mondásra utalva csak ennyit mondott: “A marketinges nem kockázik” Számomra annyira fején találta a szöget, hogy beszélgetésünknek, - természetesen az Ő engedélyével -, ezt a címet adtam: “A marketinges nem kockázik”