PodPad
 Reboot Hungary - 54. Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között?

Reboot Hungary

Reboot Hungary - 54. Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között?

Csermely Ákos

22:11

2024. 01. 15.

Kategóriák

Leírás

Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Juhász Diána 20 éve aktívan dolgozik a hazai marketing szakmában. Volt a megrendelői oldalon, és a média oldalon is, jelenleg a Lounge Group vezető szakértőjeként a szolgáltatói oldalon tevékenykedik. A beszélgetésben szólesz arról, hogy: • Miért pont most érett meg a világ a slowmarketingre? • Megjelent a türelmetlen marketing alternatívája? • Tisztázzuk, hogy mit jelent az, hogy slowmarketing? • Milyen jogokat, felelősséget és persze lehetőséget ad ez az új irányzat a hirdetőknek és a marketing szakmának? • Lehet-e valós eredményeket elérni a marketing lassításával? Témánkat kinyitjuk és arról is szót ejtünk, hogy egy lassuló fogyasztói társadalomban milyen új feladatai lehetnek a hagyományos értelemben vett marketingnek, amely mostanában inkább a gyorsaságról szól. Egyre hangosabban kántáljuk hogy “ezt vedd meg”, mint hogy magát márkát, vagy akár a cég- vagy a termék reputációt növelnénk. Lehet e például dolga az új, lassuló fogyasztói társadalomban egy márkának a tudatos vásárlásra ösztönzés? Mai adásunknak éppen ezért azt a címet adtam: Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottai között? Lehet-e valós eredményeket elérni a marketing lassításával? Jó hallgatódzást kívánok!

További epizódok

00:00

00:00