PodPad
Reboot Hungary - 42. Zaj van, babám!

Reboot Hungary

Reboot Hungary - 42. Zaj van, babám!

Csermely Ákos

28:20

2023. 06. 01.

Kategóriák

Leírás

Mai beszélgetésünknek két vendége van: Bödör András, a Magyar Telekom márkaszakértője és Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmens kommunikációs vezetője. Beszélgetésünknek ezt a címet adtam: Zaj van, babám! Ugye, lehet sejteni miért…. Nagyon sok, mondhatni találóan pokoli sok reklám bombázza a média-, akarom mondani a reklámfogyasztókat! Beszélgetésünk hangulatát könnyednek, barátinak mondanám, pedig nagyon is komoly témákat beszéltünk meg, mint például: - Létezhet-e, beszélhetünk-e a gyorsuló versenypiacon a márka lelkiismeretéről és bátorságáról? - Mit jelent ha egy márka önazonos, és ez miképpen jelenhet meg, miképpen manifesztálódhat a fogyasztók felé? - A márkának a fogyasztó felé tanúsított változó szerepe: eddig a márka közvetlenül kapcsolódott a termékhez, például mutatta a termék minőségét… De a világban és a társadalomban beállt változások miatt átalakulhat a márka szerepe, kapcsolata és párbeszéde a fogyasztóval? - Miképpen kapcsolódhat össze a márka szerepe a változó gazdaságban? Változott-e a fogyasztók elvárása a márkával szemben? - Mennyire lehet megtervezni a fogyasztók reakcióit? - Hogyan változik a lassuló fogyasztói társadalomban a fogyasztói tudatosság, és ez miképpen hat vissza a márka szerepére? Miért erősödik fel a gyanakvás a hirdetőkkel szemben ? - Milyen új feladatokat ad a felerősödött transzparencia a márkának és a hirdetőnek? - Miképpen segíthet a márka a fogyasztónak kiszakadni a hétköznapok szürkeségéből? - Mit keres a tartalom-, vagyis a szappanoperák gyártása a hirdetői oldalon? - Racionalitás, irracionalitás, érzelem és alázat és a bigdata kapcsolata… Zaj van, babám! címet adtam ennek jó hangulatú, de rendkívül informatív beszélgetésnek.

További epizódok

00:00

00:00