Kategóriák
Leírás
Mai vendégem Németh S. Szilárd, az ATV Csoport vezérigazgatója. A világgazdasági és politikai helyzet hatással van mindenre, a pénzügyi világra csakúgy, mint a kereskedelemre, vagyis a versenypiacokra egészében, sőt az emberek lehető legtágabb értelemben vett szokásaira is. Ez nem hagyja érintetlenül a média négy bástyáját sem: a műsorkészítést, a terjesztést, a hirdetéseket, és a médiafogyasztási szokásokat sem. Mit tud nyújtani az üzlettársaknak, miképpen befolyásolja az üzleti kapcsolatokat e gyorsan változó, zsibongó világban egy médiacsoport, amely a televízió mellett, már rádióval, online felületekkel, közösségi médiával is igyekszik informálni, tanítani és nagyon nem utolsó soron szórakoztatni népes közönségét? 2023-2024 a nagy átalakulás korszaka lesz. Az emberek figyelik mi történik a világban, amelyről az információkat a média viszi el hozzájuk. Nem kis lehetőség, de nem is kis felelősség ez. A beszélgetés során a következő témákat vettük górcső alá: - Miképpen alakul át az ATV Csoport- stratégiája 2023-ban? - Milyen módon tudja felvenni a versenyt a nézők figyelméért az egyre nagyobb médiakavalkádban? - Hogyan alakulnak át az üzleti modelljei az új médiumok bevezetésével? - Miképpen tudják a közönségüket bővíteni? - Milyen eszközeik vannak a fiatalok bevonzására és figyelmük lekötésére? - Miben különböznek a tévé, rádió és az online médiafogyasztók egymástól? - Beszélgetünk még a sztárokról, a műsorvezetőkről, a televíziós személyiségek hatásáról… és még sok minden másról is szó lesz. Jó hallgatódzást kívánok!