PodPad
Reboot Hungary - 21. Szutor Ferenc, az Adverticum vezérigazgató-helyettese, a Datame vezérigazgatója

Reboot Hungary

Reboot Hungary - 21. Szutor Ferenc, az Adverticum vezérigazgató-helyettese, a Datame vezérigazgatója

Csermely Ákos

33:22

2022. 07. 25.

Kategóriák

Leírás

Beszélgetünk az adatkezelésekről és az adatkereskedelemről; az adattal kapcsolatos perekről éppúgy, mint a hazai e-kereskedelemről, például arról, hogy valóban jól látják versenypiaci helyzetüket az ekereskedők? Mit tehetnénk jobb adatkezeléssel a külföldi betolakodók ellen? Milyen új lehetőségeket kínál a first party adatok használata a kiadók számára? Néhány kérdés, amit a beszélgetés során feltettem - a teljesség igénye nélkül: • Hogyan lehet elérni a kereskedőknél az adatfókuszú gondolkodást? • Mit tehetünk azért, hogy az adattulajdonosok az adataikat hálózatban lássák? • Megoldások és utak a 3rd party cookiek eltörlését követően a first party adatok dominanciájának növekedése idején. • Mi lesz a retargetinggel? Mi lesz veled remarketing? • Miért éri meg a különböző online böngészők számára, hogy felületeinken korlátozzák a hirdetések megjelenését? • Azzal érvelünk, hogy a hazai piacot mi ismerjük. Ehhez képest villámsebességgel növekszik a környező országokból érkező kereskedők száma. Hogy is van ez? 30 perc tömény információ mindazoknak, akik szeretik a virtuális piactereket és benne a gazdaság új „olaját”: az adatokat!

További epizódok

00:00

00:00