Kategóriák
Leírás
Adásunkban Seregi-Balogh Inez ügyfélkapcsolati támogatóval és Csósza Dominika vállalkozóval arról beszélgettünk, hogy hogyan érdemes egy kkv-nak a META felületein PPC hirdetéseket futtatni. Miért jó az Instagramon és a Facebookon hirdetni, milyen hirdetési típus az, amivel igazán hatékony eredményeket lehet elérni? Mit jelent, hogy a hirdetés tanulási fázisban van, és meddig érdemes várni? Miért érdemes kihasználni az AI által automatizált hirdetéseket, és mikor érdemes bevonni egy szakértőt? Adásunkban hasznos tippeket adunk a hatékony META PPC kampányok tervezéséhez, eláruljuk, milyen formátum a legfelkapottabb, sőt, a tartalomkészítéshez is adunk pár ötletet. Vendégeink: Seregi-Balogh Inez (Aleph Hungary Kft.), Csózsa Dominika (Kutyori-Konyha Kft.) Műsorvezető: Mantz László